ABSTRAKTA STUDIÍ
Stáhněte si abstrakta studií zabývajících se účinností rostlinných sterolů.
Abstrakta studií (107kB)
Ke stažení:
Continuous Dose-Response Relationship of the LDL-Cholesterol–Lowering Effect of Phytosterol intake (610kB)
The Journal of Nutrition. First published ahead of print December 17, 2008.
Major types of dietary fat and risk of coronary heart disease: a pooled analysis of 11 cohort studies (115kB)
AJCN. First published ahead of print February 11, 2009.
Effects on Coronary Heart Disease of Increasing Polyunsaturated Fat in Place of Saturated Fat: A Systematic Review and Meta-Analysis of Randomized Controlled Trials (364 kB)
PLoS Medicine, March 2010, volume 7, issue 7, e1000252




